Regulamin

Regulamin świadczenia usług sklepu UNDO (http://undoshop.pl)

1.

UNDO jest sklepem internetowym, za pośrednictwem której użytkownicy mogą nabywać zaprojektowane i wyprodukowane przez firmę akcesoria. Jest jednocześnie marką, która firmuje wspomniane wyżej produkty.

2.

  1. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem UNDO wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
  2. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.

3.

  1. Zamówienie dokonywane jest poprzez wybór produktu (podstrona „Sklep”) i dodanie go do koszyka, a następnie wybranie sposobu przesyłki i opłacenie zamówienia poprzez Przelewy24 lub PayPal.
  2. Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie UNDO bez dodatkowej opłaty.
  3. Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
  4. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
  5. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 72 godziny.
  6. Czas realizacji zamówień o statusie „oczekuje na dostawę do magazynu” i „zamówienie” wynosi od 3 do –  maksymalnie – 21 dni. Zamówienie tego typu są opatrzone adnotacją „Produkt na zamówienie” widoczną po przejściu do koszyka, przed dokonaniem płatności.

4.

  1. Zamawiający – konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu,  Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, a UNDO zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie.

5.

  1. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy.
  2. Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek firmy, która pokrywa związane z tym koszty.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, UNDO  zareklamowany towar odsyła na własny koszt.
  4. W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, UNDO informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego. Koszty przesyłek ponosi UNDO.